sobota, 3 września 2016

Raczej nie historia... tylko takie gadanie

Tak poza historią ostatnio się z Allozaurem zastanawiałyśmy i przypisywałyśmy piosenki do postaci (kpop, bo coś poza yaoicami musi rządzić naszymi życiami)

Więc do:

Haru - Hopeless Love (Park Jimin)

*cała piosenka (polecam jest cudowna) w sumie pasuje ale:
I know there’s no hope,
so every time I look at you
It’s so hard, because I love you so much
It hurts so much when you say I’m just a friend
I’m standing outside the line that I can’t ever cross
It hurts but why can’t I turn away?
This hopeless love*

Aiden - Monster (EXO)

*I’m creeping in your heart babe
I’ll flip you over, break you down and swallow you up
I’ll steal you and indulge in you
I’m gonna mess you up
I’m engraved in your heart
So even if I die, I’ll live forever
(Come here *boy*)
You call me monster
(You call me monster)
I’ll go into your heart*

Mirotic -DBSK

*You want me, you’ve fallen for me
You’re crazy over me, you can’t escape
I got you under my skin
You want me, you’ve fallen for me
You’re crazy over me, you’re my slave
I got you under my skin*

Dla reszty w jeszcze szukamy ^^ ( [A]w zasadzie to został tylko Innisek i jest to zajebiście trudne. Bo on jest taki kochany i wspaniały i wyjątkowy i jest uke i ma blond włosy boże czemu ja go tak kocham <3 Ale jesteśmy dzielne i silne i damy radę, bo kto, jak nie my? :> [M] trochę nam jeszcze nie idzie, bo Innis jest mało "pokazany" na blogu - bo w naszych umysłach jest 5D a na blogu 2D XD. Więc z naszą ofcom poczekamy)

Tulimy (>^-^)>

16 komentarzy:

  1. I tak, do Aidena są dwa, ale "Monster" nie jest tak do końca na serio. Tak mówi Mark, ona lepiej zna tą postać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Potem sobie posłucham. A teraz... fajne rysunki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój umysł jest za słaby, na słuchanie czegoś, co jest aż tak asłuchalne... Niestety. :(

    ~Arco Iris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz słuchać, chodzi w zasadzie o sam tekst ;)

      Usuń
  4. W sumie to Kpop jest mi obojętny, ale ta piosenka Hopeless Love tak bardzo pasuje do Haru! Poza tym jest piękna! <3 podoba mi się ten fragment że stoi przed linią której nigdy nie przekroczy, i że jego uśmiech nie jest taki sam jak jej. Cudo ^^
    No ale dinozaury! Ja chce prawdziwa notkę!!!! :*


    ~Lora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdziwa notka bedzie kiedy prysznic sie napisze.... czyli nie umiem napisac sceny ktora wychodzi za calowanie (to byla M btw bo A umie i pisze)

      Usuń
    2. Rozumiem że scena pod prysznicem.... Skoro ty piszesz, to Aiden... czyli aaaa! Już nie mogę się doczekać :)

      ~Lora

      Usuń
    3. Jutro wychodzę ze szpitala, to może niedługo coś będzie... chociaż z moim fetyszem emocji to nie gwarantuję fapscenki xD
      [A]

      Usuń
    4. nie wiedziałam, że byłaś w szpitalu :/ biedactwo. Mam nadzieję, że to nie było nic poważnego.
      Nie, ja chcę fap scenki :(
      Babiszon też.

      Usuń
  5. ja się dobitnie domagam się nowej notki!!! pamiętajcie wiem gdzie mieszkacie!!! a ja bywam lekko.... agresywna? ����

    ~owies

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest nowa ultra-krótka (szukam alternatywnych określeń na "bardzo,bardzo krótka") piąteczka. :)
    podpisane-ty-wiesz-kto.blog.pl
    Ale myślę, że się dzieje się, więc nie jest tak źle. :D
    Przypominam się, bo jeszcze gdzieś zaginę w szarej strefie.

    ~Arco Iris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Notka przeczytana! <3 Skomentuję jutro bo jestem padnięta i jedyne co mi się tłucze po głowie to to, że Victor to totalny huj. :/

      Usuń
  7. Cholera, kolejny już raz wpisuję w wyszukiwarkę "żabusie" i dziwię się, że nic mi nie podpowiada :/
    Nie żebym była upierdliwa (:D), ale planujecie coś może na najbliższy czas? Bo akurat mnie boli skórka przy paznokci i myślę, że to przez niedobór niestabilnych emocjonalnie ruchaczy, blond ofców i harusiów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest możliwe :< Staramy się i w zasadzie to już kończymy.
      Tylko że mamy problem z fabułą, a nie chcemy iść dalej jeśli nie dopniemy pewnej rzeczy, bo nie chcemy spieprzyć.
      Trzymaj się Babiszonie i pamiętaj, że musisz być dzielna! ♥

      Usuń