piątek, 11 listopada 2016

To nie notka

Allozaur przegrał zakład ze mną. O to, że Mark napisze swą część przed świętem Niepodległości. Więc, mogę robić tu co chce, dzisiaj. Zmusiłam je wcześniej, by narysowały swoje postacie. Nie kłamiąc, wyszły beznadziejnie. Mark uznała, że Aiden wcale tak nie wygląda, a ona nie umie rysować, a Alluś... Allozaur zna swoje umiejętności. W sumie to miałam wstawić swoje rysunki, ale Mark nie chciała mi pożyczyć kredek, więc ich nie ma. I biorę sobie za misję motywowanie Marka by wreszcie coś ruszyła, bo mam do tego i miejsce i czas. To chyba tyle, bo nie chce ci zepsuć Alluś bloga mą zbytnią obecnością. 

Dzieł Allozaura
Aiden chyba jako żaba

~Demotywator-Gargulec

6 komentarzy:

  1. Więcej takich zakładów!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba z Markiem - ja już się więcej nie zgodzę :D

      Usuń
  2. portret Aidena bardzo mi się podoba! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Aiden taki trochę przerażony kosmita i proporcje są zaburzone. :D Niemniej doceniam starania.

    Zapraszam.
    podpisane-ty-wiesz-kto.blog.pl
    Wpisy są wyjątkowo krótkie, ale za to powiem, że w święta się będzie działo! :D

    ~Arco Iris

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz zauważyłam, że wy mnie macie w zakładkach... Uroki korzystania stale z wersji mobilnej. :/

    ~Arco Iris

    OdpowiedzUsuń
  5. Gargulcu! Motywuj Marka i Allozaura! Tak długo niczego nie ma... może one hibernują, tak jak żaby? (Ale ja jestem śmieszkiem :D)
    Aiden ładny, mógłby mieć tylko mniejszy nos i bardziej zaokrąglone oczy ^^
    ALLOZAURZE, TAK, JESTEŚ NIEPODWAŻALNIE ARTYSTĄ :D :D :D
    Gargulcu, daj swoje rysunki, my przyjmiemy każde :D
    Ja chcę notkę... :<
    ~Lora

    OdpowiedzUsuń